نفتان-نووپولوتسک vs نمان. آیا میهمانان سریال را بدون برد در دیدارهای رودررو ادامه می دهند؟

در روز 3 آگوست در چارچوب مرحله یک شانزدهم لیگ برتر بلاروس، تیم‌های نفتان-نووپولوتسک و نمان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به میزبانی ورزشگاه آتلانت (نووپولوتسک) برگزار خواهد شد. 

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نفتان-نووپولوتسک در مقابل نمان

نفتان-نووپولوتسک

نفتان فصل بسیار ضعیفی را پشت سر می گذارد، در 10 دیدار اخیر این باشگاه سه برد و یک تساوی کسب کرده و 6 شکست را متحمل شده است. شاگردان آلبرت ریباک در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی کشور نیز ناکام ماندند و در خانه با نتیجه 1 بر 4 مغلوب اسلوتسک شدند. تیم نفت با کسب 15 امتیاز با نسبت گلزنی 16:21 در رده سیزدهم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان «شمالی ها» پاپاریگا پیشتاز است که 7 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده است.

نفتی ها در جام حذفی کشور نیز ناکام ماندند، در مرحله یک هشتم نهایی این تیم پس از وقت های اضافه در خانه با نتیجه 1 بر 2 مغلوب ماکسلین شد. 

نمان

نمان مرتبه قانع‌کننده‌تری انجام می‌دهد، در 10 مسابقه این تیم هشت پیروزی را جشن گرفت، در حالی که تنها دو شکست را متحمل شد. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی بلاروس، شاگردان ایگور کووالویچ توانستند بهترین حالت خود را به نمایش بگذارند و مینسک را با نتیجه 2 بر صفر در خانه شکست دهند. ساویتسکی و آلیکولوف برای مهمان گلزنی کردند. نمان با کسب 33 امتیاز با نسبت گل 19 بر 11 در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان زرد-سبزها ساویتسکی 6 + 1 و آلیکولوف 5 + 1 پیشتاز هستند.

در جاده، گوزن شمالی 7 بازی در لیگ انجام داد که در آنها 4 برد و همچنین 3 شکست متحمل شد. 

نفتان-نووپولوتسک - نمان

حقایق نفتان-نووپولوتسک در مقابل نمان

  • هر دو تیم در 7 بازی از 9 بازی اخیر نمان در این فصل گل نزده اند.
  • در 7 بازی از 9 بازی اخیر نمان در این فصل، مجموع گل های زیر 2.5 ثبت شده است. 

 پیش بینی کل بازی

نفتان به شدت ناموفق عمل می کند، بعید است این تیم بتواند موقعیت خود را بهبود بخشد. نمان خود را قانع‌کننده‌تر نشان می‌دهد، هدف این تیم مبارزه برای عنوان بهترین تیم کشور است. تفاوت در کلاس تیم ها امروز قابل توجه است، فکر می کنم بچه های کووالویچ با گرفتن سه امتیاز مهم تراز خود را تایید کنند: پیروزی نمان. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0