اسمورگان - دینامو مینسک آیا مینسک به روند شکست ناپذیری خود ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 3 آگوست به عنوان بخشی از دور شانزدهم لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه یونوست (اسمورگون)، باشگاه های اسمورگان و دینامو مینسک به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اسمورگان در مقابل دینامو مینسک

اسمورگان

اسمورگان اخیرا سطح بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است و در 10 دیدار این باشگاه 4 برد و 4 تساوی و 2 شکست کسب کرده است. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی بلاروس، بچه های ایگور اسلسرچوک به اندازه کافی فشرده نشدند و در خانه مقابل باته به تساوی 0-0 رسیدند. اسمورگان با کسب 16 امتیاز با نسبت گل 19 بر 27 در رده یازدهم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان، لئونوویچ برای "کلاب فوت" پیشتاز است که 6 گل و یک پاس گل دارد.

"خرس ها" در جام بلاروس نیز عملکرد خوبی داشتند و در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی بارانوویچی را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند. 

دینامو مینسک

دینامو مینسک در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، این تیم هنوز در قرعه کشی فعلی مسابقات قهرمانی بلاروس شکست نخورده است. در آخرین دیدار قهرمانی نیز شاگردان وادیم اسکریپچنکو در خانه با نتیجه یک بر صفر دینامو برست را شکست دادند. نویسنده گل پیروزی در پایتخت ها سدکو بود. دیناموکیف با کسب 35 امتیاز با تفاضل گل 28 بر 8 در رده اول جدول مسابقات قرار دارد. در مسابقه گلزنان آدئولا 5 + 0 و سدکو 4 + 4 پیشتاز هستند.

ساکنان مینسک در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شروع خوبی داشتند و در دور اول پیونیک را شکست دادند (0:0، 1:0). دینامو در دور بعدی رقابت های اروپایی به مصاف لودوگورتس می رود. 

اسمورگان - دینامو مینسک

حقایق اسمورگان و دینامو مینسک

  • اسمورگان در 8 بازی قبلی خانگی خود شکست نخورده است.
  • دینامو مینسک در 11 بازی آخر فصل شکست نخورده است.
  • دینامو مینسک در 6 بازی از 7 بازی اخیر این فصل گل نخورده است. 

 پیش بینی کل بازی

اسمورگان با موفقیت های متفاوتی اجرا می کند، تیم نمی تواند به طور مداوم امتیاز کسب کند، آنها در خانه قوی هستند و در خارج از خانه چندان مطمئن عمل نمی کنند. دینامو در شرایط خوبی قرار دارد، این تیم شانس بالایی برای کسب دومین قهرمانی متوالی دارد. با توجه به فرم دینامو، کلاس، انگیزه و سطح آنها، فکر می کنم بچه های اسکریپچنکو می توانند سه امتیاز را حتی در زمین اسمورگانی "خانگی" کسب کنند: پیروزی دینامو مینسک. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0