نمان مقابل گومل آیا میزبان به بردهای خود در خانه ادامه خواهد داد؟

11 آگوست در دیدار هفدهمین دوره لیگ برتر بلاروس، تیم های دینامو مینسک و مینسک به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه دینامو آرنا (مینسک) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نمان در مقابل گومل

نمان

نمان بازی متقاعد کننده ای دارد و در 10 بازی اخیر این باشگاه 7 برد و تساوی کسب کرده و دو شکست را متحمل شده است. در آخرین دیدار لیگ برتر، شاگردان ایگور کووالویچ توانستند در خارج از خانه مینسک را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند. ساویتسکی و آلیکولوف برای تیم گرودنو گلزنی کردند. نمان با کسب 33 امتیاز پس از 15 بازی با نسبت گل 19 بر 11 در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد. ساویتسکی با 6 گل و یک پاس گل پیشتاز رقابت گلزنان برای "زرد-سبزها" است.

اما در مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس، گوزن‌ها پس از تساوی 0:0 خانگی شکست خوردند و 0:5 خارج از خانه مقابل CFR Cluj شکست خوردند. 

گومل

گومل در حال حاضر در بهترین فرم نیست، در 10 مسابقه این باشگاه سه برد و سه تساوی کسب کرده و 4 شکست را نیز متحمل شده است. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی کشور آندری گوروتسوف نیز ناکام ماند و در خانه با نتیجه 1 بر 2 مغلوب اسلوتسک شد. نویسنده تنها گل میزبان پوتاپنکو بود. گومل با 21 امتیاز با نسبت گل 21 به 14 در رده هفتم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای "سفید-سبزها" افقی با 10 گل و 2 پاس گل پیشتاز است.

سیاهگوش ها 8 بازی خارج از خانه در چمپیونشیپ انجام دادند که 3 برد و 4 تساوی به دست آوردند و همچنین شکست خوردند. 

نمان مقابل گومل

حقایق نمان در مقابل گومل

  • نمان در 7 بازی از 8 بازی اخیر خانگی خود در این فصل، 7 برد داشته است.
  • نمان در 6 بازی از 10 بازی آخر فصل خود گل نخورده است.
  • مجموع گل های بالای 2.5 در 4 بازی آخر فصل گومل به ثمر رسیده است. 

پیش بینی کل بازی

نمان پس از ناکامی دیگر در اروپا، اکنون تمرکز کامل خود را روی عرصه داخلی خواهد داشت، این تیم توانایی مبارزه برای عنوان قهرمانی را دارد. گومل با موفقیت های متفاوتی نمایش می دهد، این تیم در میانه های جدول تثبیت شده است و نباید انتظار تغییرات خاصی در جایگاهش داشت. در بازی پیش رو، بچه های کووالویچ پیروز می شوند، "گوزن ها" در خانه قدرتمند هستند و در مجموع برتر از حریف هستند که این را در زمین نشان خواهند داد: پیروزی نمان با نقص - (-1). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0