شاختیور کاراگاندا مقابل اورداباسی آیا میهمان در جام قهرمانی بدون شکست ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 18 آگوست در دیدار هفدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه شاختر (کاراگاندا) تیم های شاختر کاراگاندا و اورداباسی به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد شاختیور کاراگاندا در مقابل اورداباسی

شاختیور کاراگاندا

شاختار با دو برد و یک تساوی در 10 بازی اخیر در حالی که 7 شکست را متحمل شده، فصل بسیار ضعیفی را پشت سر می گذارد. در آخرین بازی لیگ برتر قزاقستان، شاگردان آندری فینونچنکو صراحتاً ناکام ماندند و بدون فرصت مقابل کایرات با نتیجه 0 بر 3 شکست خوردند. شاختار با کسب 8 امتیاز پس از 14 بازی با تفاضل گل 5 بر 24 در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد. در مسابقه گلزنان برای معدنچیان، آشورتیا پیشتاز است، گرجستانی تاکنون دو گل به ثمر رسانده است.

باشگاه کاراگاندا در خانه 7 بازی در لیگ انجام داد که دو برد و تساوی کسب کرد و سه شکست را متحمل شد. 

اورداباسی

از ماه جولای، اورداباسی موفق به شرکت در هفت مسابقه در تمامی سطوح شده که تنها یک برد، چهار تساوی و دو شکست متحمل شده است. در آخرین بازی لیگ قزاقستان، شاگردان الکساندر سدنف فشار کافی نداشتند و در خانه مقابل ژتیسو به تساوی یک بر یک دست یافتند. تورسونبای یک گل برای میهمان به ثمر رساند. اردوباسی با کسب 26 امتیاز پس از 13 بازی با تفاضل گل 21 بر 9 در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای "سفید-آبی ها" یخشیبوف با زدن 5 گل پیشتاز است.

این باشگاه در مسابقات مقدماتی LKF به خوبی خود را نشان داد و Differdange را شکست داد. اما در دور بعد در دیدار اول 0 بر 1 مغلوب پیونیک شدند. 

شاختار کاراگاندا - اورداباسی

حقایق شاختیور کاراگاندا در مقابل اورداباسی

  • شاختار در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود در این فصل شکست خورده است.
  • اورداباسی در 7 بازی از 8 بازی آخر فصل خود موفق به پیروزی نشده است. 

پیش بینی کل بازی

شاختار عملکرد بسیار ضعیفی دارد و این تیم خطر ماندن در انتهای جدول را دارد. اردوباسی یکی از بهترین ها در عرصه داخلی است، این تیم به مبارزه برای قهرمانی ادامه خواهد داد. اکنون تیم ها در وزن های مختلف، لباس ها و فضای مالی متفاوت هستند. بنابراین، من از بچه های سدنف انتظار موفقیت دارم، "سفید-آبی ها" مهارت بالاتری دارند، بنابراین آنها با نتیجه در جاده مشکلی نخواهند داشت: اورداباسی با یک معلول پیروز می شود - (-1). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0