گومل - باته آیا میهمان روند بدون برد خود را در مسابقات قهرمانی خواهد شکست؟

در 18 آگوست به عنوان بخشی از هجدهمین دوره لیگ برتر بلاروس، در ورزشگاه مرکزی (گومل)، باشگاه های گومل و باته قدرت خود را می سنجند. 

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی ما در مورد Gomel vs BATE

گومل

گومل اکنون نمی تواند به یک بازی قابل اعتماد ببالد، این تیم در 10 مسابقه سه برد و سه تساوی کسب کرده و در عین حال چهار شکست را متحمل شده است. در آخرین دیدار لیگ برتر نیز شاگردان آندری گوروتسوف با تساوی 1 بر 1 مقابل نمان در خانه موفق نشدند. افیج یک گل برای "سبز-سفیدها" به ثمر رساند. گومل با 22 امتیاز با نسبت گل 22 به 15 در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای سیاهگوش ها، افاژ با 11 گل و 2 پاس گل پیشتاز است.

سبز-سفیدها در زمین خود 8 بازی در لیگ انجام دادند که دو برد و دو تساوی به دست آوردند و چهار شکست را متحمل شدند. 

باته

باته نیز به نوعی بحران زده است، این تیم در 10 بازی چهار برد و دو تساوی کسب کرده و 4 شکست را نیز متحمل شده است. شاگردان ایگور کریوشنکو در آخرین بازی لیگ کشور نیز با تساوی یک بر یک مقابل نفتان در خانه امتیازات خود را از دست دادند. ژیکیا یک گل برای تیم بوریسوف به ثمر رساند. باته با کسب 20 امتیاز با نسبت گل 18 به 17 در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. در رقابت گلزنان برای "زردآبی ها" اومیرتایف 4+1 و پانیوکوف 4+0 پیشتاز هستند.

"باتوم ها" در مسابقات قهرمانی 8 بازی خارج از خانه انجام دادند که 2 برد و تساوی به دست آوردند و 4 شکست را متحمل شدند. 

گومل - باته

حقایق گومل در مقابل باته

  • هر دو تیم در 4 بازی اخیر گومل گلزنی کرده اند.
  • مجموع بازی های زیر 2.5 در 7 بازی از 10 بازی آخر باته.
  • در 8 بازی از 10 بازی اخیر باته، حداقل یک تیم موفق به گلزنی نشده است. 

پیش بینی کل بازی

گومل به خصوص در دورهای آخر عملکرد ثابتی ندارد و به همین دلیل در میانه جدول قرار دارد. باته وضعیت بهتری ندارد، این تیم موقعیت خود را به عنوان یک بزرگ از دست داده است و حتی آرزوی موفقیت های بزرگ در عرصه داخلی را هم ندارد. هر دو تیم ثبات ندارند، بنابراین نتیجه دیدار رو در رو می تواند هر چیزی باشد. من فرض می‌کنم که حریف از حمله بازی می‌کنند و با گل‌هایی که به ثمر می‌رسند خوشحال می‌شوند، دفاع آنها قابل اعتماد نیست: هر دو گل خواهند زد - بله.  1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0