زنیت مقابل MBA ما روی ضریب 2.23 شرط می بندیم

زنیت در 21 سپتامبر قدرت MBA پایتخت را در سن پترزبورگ آزمایش خواهد کرد. این بازی افتتاحیه برای تیم های لیگ VTB یونایتد 2024/25 است. این نبرد در پارکت مجموعه ورزشی سیبور آرنا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد زنیت در مقابل MBA

زنیت

پترزبورگ ها در لیگ قبلی VTB یونایتد مدال برنز را روی گردن خود امتحان کردند. مدیران باشگاه متوجه شدند که این سقف آن زنیت است و در تابستان هسته اصلی "آبی-سفید-آبی ها" را منحل کردند. مثلا ارتل، کوریچ، دوبلویچ، مورگان و ... باشگاه را ترک کردند. سپس خرید انجام شد. خریدهای اصلی بیکن و پویترس بودند. زنیت در سوپرکاپ VTB که اخیراً به پایان رسید در جایگاه سوم قرار گرفت.


MBA

فصل گذشته، مسکووی ها بازی های پلی آف لیگ VTB را از دست دادند. آنها برای راهیابی به بازی های حذفی مدت ها جنگیدند اما قدرت کافی برای رسیدن به این هدف عزیز را نداشتند. در تابستان، MBA در بازار نقل و انتقالات سر و صدا نکرد. این متأسفانه نشان می دهد که تیم نسبت به فصل گذشته نمی تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.


زنیت مقابل MBA

پیش بینی کل بازی

زنیت تصمیم به تجدید ساختار بزرگی گرفت، اما در حال حاضر قابل توجه است که این روند تحت کنترل است. اگر در مورد MBA صحبت کنیم، پس همه چیز در آنجا نیز ثابت است، اما در سطح پایین تر، با تمام احترامی که برای مسکووی ها قائل هستم.

زنیت شروع قدرتمندی در لیگ VTB یونایتد 2024/25 در حضور تماشاگران خانگی خود دارد. تیم میزبان حریف خود را بدون هیچ شانسی رها خواهد کرد. ما انتظار یک موفقیت بزرگ برای زنیت در اینجا داریم. ما هندیکپ 1 (-17.5) را در 1xbet برای 2.23 می گیریم. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0