MBA مقابل نیژنی نووگورود شکست اخلاقی در مقابل انگیزه؟

در 15 مارس، IBA و نیژنی نووگورود برای پیروزی در مرحله برندگان لیگ VTB یونایتد 2022/23 به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در زمین مجموعه ورزشی بسکت هال پایتخت روسیه برگزار می شود. سکوهای این عرصه می توانند تا 5000 هوادار را در خود جای دهند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد MBA در مقابل نیژنی نووگورود

MBA

مسکووی ها به خوبی وارد لیگ VTB United شدند. در اولین فصل 2022/23، آنها در فصل عادی پنجم شدند و به مرحله برندگان صعود کردند. در این دور آنها شروع به مشکلات جدی کردند. یا از بن بست خوردند یا رقبا پراکنده شدند، اما نتیجه این بود که مسکویی ها سه بازی قبل از پایان مرحله فعلی رقابت ها، پیروز نشدند. بله، MBA به پلی آف راه پیدا می کند، اما این تیم با حریف دشواری روبرو خواهد شد و با احتمال بالایی بلافاصله از زمین خارج خواهد شد.

چرا این اتفاق می افتد؟ اگر دیروز دهقان وسط سوپرلیگ بودید، نمی توانید وارد لیگ VTB یونایتد شوید و رهبر آن شوید. بسیاری از اطرافیان بسکتبال فکر می کردند که این امکان پذیر است، زیرا تقسیم بندی نخبگان کشور غیررقابتی بود، اما در واقعیت ثابت شد که اینطور نیست. MBA تجربه و کلاس کمی دارد. بازیکنان خوبی در باشگاه حضور دارند، اما این کافی نیست. آنها می توانند به ستون فقرات تبدیل شوند، اما خریدهای خوبی برای ساختن یک تیم قدرتمند در اطراف او لازم است. به سادگی هیچ راه دیگری برای توسعه وجود ندارد، و بدیهی است که این کار خیلی سریع انجام نخواهد شد، این روند بیش از یک فصل به طول خواهد انجامید.

نیژنی نووگورود

این باشگاه در لیگ VTB یونایتد ستاره های آسمانی کافی ندارد، اما در اینجا نیز ستاره های خود را رها نمی کند. نیژنی نووگورود فصل عادی مسابقات را در رده چهارم جدول رده بندی کلی به پایان رساند. حالا آنها سعی می کنند آن را به لوکوی ماهرتر ندهند. تا اینجا کار می کند. بسکتبالیست های HH با احتمال 99٪ باید در پلی آف با "راه آهن" مبارزه کنند. در حال حاضر، مهم است که از مزیت پارکت بومی در اینجا استفاده کنید. به نظر می رسد که باقیمانده مسابقات در مرحله برندگان برای نیژنی نووگورود مهم ترین است.

پس از نبرد با MBA، این تیم با زنیت دیدار خواهد کرد و سپس دوئل با مسکووی ها را برگزار خواهد کرد. به طور عینی، باشگاه در مقابل تیم سن پترزبورگ شانس زیادی ندارد، بنابراین شما باید نیروهای خود را به نبرد با بچه های پایتخت بیاندازید. در حالت ایده آل، شکستن آنها در بازی اول (15 مارس) برای به دست آوردن برتری روانی بر آنها و سپس تثبیت موفقیت بعداً (03.25) در صورت لزوم (بسته به عملکرد موازی لوکوموتیو).

MBA مقابل نیژنی نووگورود

تاریخچه رویارویی

در این فصل، تیم ها تاکنون دو بار در مرحله اصلی لیگ VTB یونایتد به هم رسیده اند. در اینجا، ابتدا، بچه های MBA قوی تر بودند (87:80 خارج از خانه در وقت اضافه بعد از 72:72). بعداً نیژنی نووگورود در مسکو انتقامی بیش از قانع کننده گرفت (88:55). پیش از این، این تیم ها دو بار دیگر در تاریخ مشترک خود با یکدیگر برخورد کردند. در شهریور ماه سال گذشته بسکتبالیست های پایتخت در بازی برای کسب مقام سوم جام گومل بهتر بودند (69:66). حتی قبل از آن (09/12/21) نیژنی نووگورود در یک نبرد دوستانه مقابل مسکووی ها (98:61) نتیجه مثبتی کسب کرد.

شانس دانلود 1xbet

مسابقه ای از تیم های تقریبا برابر. به گفته بنگاه‌داران، هیچ محبوبیت مشخصی در آن وجود ندارد، اگرچه یک برتری جزئی به نفع تیم میزبان وجود دارد. برای Victory 1 1.58 پرداخت کنید. شرط های Victory 2 در 2.5 ضرب می شود. شانس کل کمتر (159.5) 1.78 است. شکستن این سقف امتیاز 1.98 ارزش دارد. هندیکپ 2 (-1.5) 2.6 برآورد شده است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

تجربیات منفی نیز تجربه هستند. بچه ها در IBA باید اینطور فکر کنند، به خصوص که همه چیز برای آنها بسیار خوب است. آنها در اولین فصل خود نمایش خوبی داشتند و ابتدا به گروه A و سپس به پلی آف راه یافتند. با این حال، در این مورد، نیژنی نووگورودی ها آنها را بر اساس تجربه و کلاس بدون هیچ دسیسه ای شکست خواهند داد - پیروزی 2 و نقص 2 (-1.5). تیم میزبان تا آخرین سبد می جنگد. ما انتظار داریم یک امتیاز نسبتاً بزرگ در این مسابقه کسب کنیم - در کل بیشتر (159.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0