زسکا - نیژنی نووگورود اینجا حسی هست؟

در 22 مارس، مجموعه ورزشی Megasport Arena در مسکو میزبان مسابقه بین زسکا محلی و نیژنی نووگورود است که به عنوان بخشی از مرحله برندگان لیگ VTV United 2022/23 به دیدار او خواهد آمد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA vs Nizhny Novgorod

زسکا

"CSKA" فصل عادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و در آنجا مقام اول را به دست آورد. در مرحله برندگان، باشگاه چند بار دچار لغزش شد، اما در عین حال، مدتهاست که خود را در صدر جدول اینجا تضمین کرده است. او در مرحله پلی آف با تیم دوم گروه B بازی خواهد کرد. با تمام احترامی که به مرحله بازنده ها قائل هستم، رقیب زسکا شانسی در این سری نخواهد داشت. به نظر می رسد که اکنون مسکووی ها فقط می توانند تناسب اندام را حفظ کنند و نه بیشتر. آنها نیازی به پاره کردن و پرتاب کردن روی زمین ندارند، آنها باید با دقت بازی کنند تا آسیبی نبینند. شرایط راحت است.

هر چه بود، اما زسکا بهترین ها را گرد هم آورد. این بچه ها، حتی با نیمی از ظرفیت خود بازی می کنند، می توانند نیژنی نووگورود را نابود کنند، به خصوص با تماشاگران خودشان که بسکتبال باحال و دریایی از توپ های زیبا می خواهند. میلوتینوف و شوید از کار کردن برای جوایز شخصی خود که می توانند در پایان مسابقات دریافت کنند مخالف نیستند.

نیژنی نووگورود

این باشگاه فصل 2022/23 لیگ VTB یونایتد را در جایگاه چهارم به پایان رساند. در مرحله برندگان، او همچنان موفق می شود از خود دفاع کند. لوکو یک نتیجه مثبت عقب است. HH و "راه آهن" در مرحله پلی آف بازی خواهند کرد و برای باقی مانده دور بین آنها فقط برتری پارکت در دیدارهای حذفی انجام می شود. شکست نیژنی نووگورود از زسکا برای آنها حکمی در این زمینه نخواهد بود زیرا "لوکوموتیوها" به موازات یونیکس بازی می کنند و یک دور دیگر از مسابقات در پیش است.

البته، بچه های NN سعی می کنند با زسکا بازی کنند تا برنده شوند، اما، صادقانه بگویم، ممکن است موردی وجود داشته باشد که نتوانند از بالای سر خود بپرند. تفاوت کلاس با سرمایه ای که دارند باور نکردنی است. در اینجا تنها امید به شانس، شانس یا دست کم گرفتن خود توسط حریف یا شاید به همه اینها با هم و یکباره باقی می ماند. حتی سرسخت ترین هوادار آنها هم نمی تواند دلایل عینی برای پیروزی نیژنی نووگورود در این مسابقه بیاورد.

زسکا - نیژنی نووگورود

تاریخچه رویارویی

در لیگ فعلی VTB یونایتد 2022/23، تیم ها قبلاً سه بار (دو بار در فصل عادی و همچنین یک بازی از مرحله برندگان) از یکدیگر عبور کرده اند. در تمام این دیدارها «سربازان» قوی‌تر بودند (109:79 و 89:70 در جاده و 107:63 در خانه). مسکووی ها در یک سری ده برد متوالی جفت می شوند. بسکتبالیست های HN برای آخرین بار در می 2021 زسکا را شکست دادند.

شانس دانلود 1xbet

برای بنگاه‌داران همه چیز بسیار ساده است و تیم میزبان مورد علاقه است. برای پیروزی آنها فقط 1.12 می دهند. در همان زمان برای برد تیم مهمان 6.25 می پردازند. شرط‌های کل کمتر (165.5) در 1.77 ضرب می‌شوند. اگر در این سقف امتیاز پیشرفت کنید، می توانید پول خود را 1.94 برابر افزایش دهید. شانس هندیکپ 1 (-14.5) 2.1 است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

زسکا نیژنی نووگورود را شکست خواهد داد (برد 1). در اینجا هیچ دسیسه ای وجود ندارد و میهمان با هندیکپ 1 (-14.5) شکست خواهد خورد، اما تیم ارتش در حمله به حریفان خود آزادی عمل می دهد و گاهی اوقات در دفاع تنبل می شود، بنابراین امتیاز کلی نوید این را می دهد. نسبتا بزرگ - مجموع بیش از (165.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0