قیصر مقابل آستانه آیا میزبانان بدون برد در دیدارهای رودررو با میهمانان سریال را خواهند شکست؟

28 ژوئیه در دیدار لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه "گانی موراتبایف" (کیزیلوردا) تیم های قیصر و آستانه به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد قیصر در مقابل آستانه

قیصر

قیصر سطح بازی خوبی از خود نشان می دهد، در 10 دیدار این تیم 4 برد و 3 تساوی و همچنین 3 شکست متحمل شد. در آخرین دیدار قهرمانی، شاگردان ویکتور کومیکوف توانستند در خانه یلیمای را با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسانند. گل برای ژاکسیلیکوف و میلویکو میزبان. قیصر با کسب 19 امتیاز پس از 13 دیدار با تفاضل گل 13 بر 15 در رده ششم جدول مسابقات قرار دارد. در مسابقه گلزنان استپن وولوز، دوتایی ژاکسیلیکوف و یودنکوف خودنمایی می کنند که هر کدام سه گل دارند.

این تیم در خانه خود 7 بازی در لیگ انجام داد که 3 برد و 2 تساوی به دست آورد و 2 شکست نیز متحمل شد. 

آستانه

آستانه نمی تواند از یک بازی خوب به خود ببالد، در 10 بازی این باشگاه سه برد و دو تساوی کسب کرد و 5 شکست را متحمل شد. در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی قزاقستان نیز شاگردان گریگوری بابائیان دچار اشتباه شدند و در خانه با نتیجه 1 بر 3 مغلوب کایرات آلماتی شدند. کازوکولوواس یک گل برای پایتخت ها به ثمر رساند. آستانه با کسب 15 امتیاز پس از 12 دیدار با تفاضل گل 12 بر 11 در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد. در رقابت گلزنان آستانهوف برای زردآبی ها پیشتاز است، او سه گل به حساب می آورد.

سیتیزن ها در جام اتحادیه عملکرد بسیار بهتری داشتند و در آخرین دیدار خود در خانه کاسپین آکتائو را با نتیجه 5 بر صفر شکست دادند. 

قیصر - آستانه

حقایق قیصر در مقابل آستانه

  • هر دو تیم در 5 بازی از 6 بازی اخیر قیصر در این فصل گل زده اند.
  • در 4 بازی از 6 بازی اخیر آستانه در این فصل، مجموع گل های بیش از 2.5 به ثبت رسیده است. 

 پیش بینی کل بازی

قیصر در مجموع عملکرد خوبی دارد، این تیم موفق می شود به صدرنشینان جدول نزدیک بماند. آستانه جاه طلبی ها و جام های قهرمانی را فراموش می کند، این تیم خطر ماندن در نیمه دوم جدول قهرمانی را دارد. در مورد دیدار رودررو، انتظار ندارم گل های زیادی در آن زده شود، هر دو تیم از نظر دفاعی خوب بازی می کنند، اما حمله سوالاتی را ایجاد می کند: مجموع کمتر از 2.5 است.  1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0