آکتوبه مقابل کیزیلزار آیا میزبان روند نه بهترین نتایج فصل را قطع خواهد کرد؟

28 ژوئیه در دیدار رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان، تیم های آکتوبه و قیزیلزار به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی استادیوم مرکزی (آکتوبه) برگزار خواهد شد. 

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد Aktobe در مقابل Kyzylzhar

آکتوبه

آکتوبه اکنون سطح بازی بسیار متوسطی را نشان می دهد، در هفت دیدار باشگاه تنها یک پیروزی کسب کرد. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی قزاقستان، شاگردان دیمیتری پارفیونوف مرتکب اشتباه شدند و در خانه با نتیجه 3 بر 4 مغلوب توبول شدند. گل های میزبان را رومرو (دبل) و کاسیم به ثمر رساندند. آکتوبه با کسب 22 امتیاز پس از 12 دیدار با نسبت گل 21:12 در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. در رقابت گلزنان «قرمز و سفید» سامرودوف با پنج گل پیشتاز است.

این تیم در لیگ کنفرانس ناموفق ظاهر شد. شاگردان پارفیونوف پس از دور ابتدایی مسابقات را ترک کردند و در مجموع 0:1، 3:2 مغلوب سارایوو شدند و در ضربات پنالتی ناکام ماندند. 

کیزیل ژار

کیزلزهار نمی تواند از یک بازی مطمئن به خود ببالد، در 10 بازی گذشته این باشگاه دو برد و سه تساوی کسب کرده و 5 شکست را متحمل شده است. در آخرین بازی مسابقات قهرمانی کشور نیز شاگردان علی علی اف بدون برد باقی ماندند، این تیم در خانه مقابل کایرات آلماتی به تساوی یک بر یک دست یافت. ایمنادزه یک گل برای میزبان به ثمر رساند. کیزیلزهار با کسب 13 امتیاز پس از 12 دیدار با تفاضل گل 12 بر 10 در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد. در مسابقه گلزنان عقاب ها برزکین پیشتاز است که 4 گل در قلک خود دارد.

سرخ‌پوشان در جاده‌ها 5 بازی در لیگ انجام دادند که با پیروزی و دو تساوی و دو ناکامی همراه شدند. 

آکتوبه - قیزیلزار

حقایق Aktobe در مقابل Kyzylzhar

  • آکتوبه در 6 بازی از 8 بازی آخر فصل نتوانسته است پیروز شود.
  • گل های زیر 2.5 در 10 بازی از 11 بازی اخیر کیزلزهار در این فصل ثبت شده است. 


 پیش بینی کل بازی

آکتوبه باید پس از ناکامی در اروپا هر چه زودتر بهبود یابد و امور خود را در عرصه داخلی بهبود بخشد. کیزلزهار متواضعانه تر عمل می کند، در انتهای جدول گیر کرده، با دفاع خوب، تیم در حمله مشکلات بزرگی دارد. به علاوه، Eagles در جاده ها متواضع هستند. بنابراین، در دیدار پیش رو، از بچه های پارفیونوف انتظار موفقیت دارم، "قرمز و سفید" می توانند در خانه خود را جمع و جور کنند: پیروزی اکتوبه با نقص (-1). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0