دینامو مینسک - مینسک آیا میزبان به روند شکست ناپذیری خود در مسابقات قهرمانی ادامه خواهد داد؟

11 آگوست در دیدار هفدهمین دوره لیگ برتر بلاروس، تیم های دینامو مینسک و مینسک به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه دینامو آرنا (مینسک) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد دینامو مینسک در مقابل مینسک

دینامو مینسک

مینسک دینامو سطح بازی خوبی را به نمایش می گذارد، این تیم در 10 مسابقه 8 بار پیروز شده و یک تساوی کسب کرده و یک شکست را متحمل شده است. شاگردان وادیم اسکریپچنکو در آخرین دیدار لیگ برتر خود را به نمایش گذاشتند و در خانه برست دینامو را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند. سدکو یک گل برای میزبان به ثمر رساند. دینامو مینسک با کسب 35 امتیاز پس از 15 بازی با نسبت گل 28 به 8 در رده اول جدول مسابقات قرار دارد. در رقابت گلزنان برای "سفید-آبی"، آدئولا پیشتاز است، او 5 گل زده است.

حضور دینامو در مقدماتی لیگ قهرمانان ناموفق بود. این تیم در دو دیدار 0:2 و 1:0 مغلوب لودوگورتس شد. 

مینسک

مینسک نیم فصل اول بسیار ناموفقی را پشت سر گذاشت، حتی یک سری از 15 بازی بدون پیروزی در مسابقات قهرمانی جمع آوری کرد. تنها در آخرین بازی مسابقات قهرمانی کشور، شاگردان آرتم چلیادینسکی توانستند نتیجه خوبی از خود به نمایش بگذارند و با نتیجه یک بر صفر خارج از خانه باته را شکست دادند. واراکسا نویسنده گل پیروزی اوستی بود. مینسک با کسب 8 امتیاز با نسبت گل 9:24 در رده چهاردهم جدول مسابقات قرار دارد. در مسابقه گلزنان، مالاشویچ با دو گل و یک پاس گل برای "شهروندان" پیشتاز است.

مینسک 7 بازی خارج از خانه در لیگ انجام داد که دو برد و تساوی به دست آورد و 4 شکست را متحمل شد. 

کورینتیانس vs براگانتینو

حقایق دینامو مینسک در مقابل مینسک

  • دینامو مینسک در 12 بازی از 13 بازی آخر فصل خود شکست نخورده است.
  • مجموع گل های زیر 2.5 در 6 بازی از آخرین بازی های فصل دینامو مینسک انجام شد. 

پیش بینی کل بازی

دینامو عملکرد متقاعد کننده ای دارد، این تیم قصد دارد عنوان قهرمانی را در صحنه داخلی کسب کند، اما در رقابت های اروپایی نیز به مبارزه ادامه می دهد. مینسک در حال حاضر برای بقا می جنگد، موقعیت باشگاه بهترین نیست، شانس ماندن در نخبگان کم است. با توجه به فرم میزبان و میهمان، فاکتور زمین خانگی و سطح تیم ها، فکر می کنم بچه های اسکریپچنکو موفق شوند. "سفید-آبی ها" به سادگی هموطنان خود را در خانه به دست خواهند آورد: دینامو مینسک با یک هندیکپ (-1) پیروز خواهد شد.  1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0